מדיניות הזמנות ומשלוחים
הזמנות:
הזמנות מעובדות ונשלחות תוך 1-3 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
למשלוח סטנדרטי, זמן ההגעה צפוי להיות 7-15 ימי עסקים.
לאחר שההזמנה נשלחת, תקבלו אימייל אישור עם מספר מעקב. יש לשים לב כי ייתכן שייקח 24-72 שעות עד שהמעקב יתעדכן במערכת של חברת המשלוחים.
אספקה ומשלוחים:
נפעל לספק את המוצרים שנרכשו בהקדם האפשרי, בהתאם לתנאי המשלוחים המפורטים באתר ובשיטת המשלוח שנבחרה. זמני האספקה המדויקים עשויים להשתנות, והחברה אינה אחראית לעיכובים.
המשתמשים מחויבים להודיע לחברה מיידית על כל עיכוב במשלוח, על מנת לאפשר פתרון מהיר ויעיל.
ימי עסקים - ימים רגילים, לא כולל ימי שישי, שבת, ערב חג וימי חגים.
ביצוע הזמנה:
בעת ביצוע הזמנה, על המשתמשים לספק פרטים אישיים מדויקים (שם מלא, כתובת מגורים נוכחית, מספר טלפון, כתובת אימייל תקפה, וכל פרט נוסף הנדרש). חלק מהמידע יועבר לספק לצורך הובלת המשלוח. חשוב לספק פרטים נכונים.
בתוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, תקבלו אימייל אישור. אישור זה מהווה סופי ומחייב.
אם מוצר לא נמצא במלאי או אינו זמין מכל סיבה שהיא, המשתמש יוכל לבחור במוצר חלופי או בקבלת החזר כספי מלא.
אם המשתמש בוחר בהחזר כספי, הסכום המלא יוחזר לכרטיס האשראי שבו בוצעה הרכישה.
הערה: למעט קבלת מוצר חלופי או החזר כספי, המשתמשים לא יכולים להגיש תביעות נגד החברה בנוגע למוצרים שאינם זמינים.
זמני עיבוד ההחזר עשויים להשתנות עקב גורמים חיצוניים ויכולים לקחת עד 30 ימי עסקים.
במידה ומשלוח מגיע לנקודת איסוף ולא נאסף החבילה תחזור לחברת השליחויות, משלוח חוזר יהיה בעלות של ₪60.